پلاک ۲۲ نشانی ایمان و اتحاد

دل نوشته . خبری .فرهنگی . سیاسی. هنری
مشخصات بلاگ
پلاک ۲۲ نشانی ایمان و اتحاد





برای جنگ نیامده ایم ؛ هدف ما کمک به انسانهای مظلوم است ؛ اما اگر غلطی از آنها سر بزند . . .

حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ ای ولی امر مسلمین جهان :

ممکن است آمریکا خطرهائی برای کشورهای دیگر ایجاد کند؛ ممکن است دیوانگی کنند.

البته من همین جا بگویم؛ ما سلاح اتمی نداریم، سلاح اتمی هم نخواهیم ساخت، اما در مقابل تهاجم دشمنان - چه آمریکا و چه رژیم صهیونیستی - برای دفاع از خودمان، در همان "سطحی" که دشمن حمله کند، به آنها حمله خواهیم کردر.

ما اهل تجاوز به هیچ ملتی و هیچ کشوری نیستیم ؛ ما هرگز اقدام به جنگ خونین نمیکنیم - ملت ایران این را به اثبات رسانده است - اما ما ملتی هستیم که هرگونه تجاوز را، بلکه هرگونه تهدید را، با استواری و با قدرت کامل پاسخ خواهیم داد. ما ملتی نیستیم که بنشینیم تماشا کنیم قدرتهای پوشالیِ مادی که از درون کرم‌خورده و موریانه‌خورده‌ اند، ملت استوار و پولادین ایران را تهدید کنند . ما در مقابل تهدید، تهدید میکنیم .
هر کسی فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده‌ی دریافت سیلی‌ های محکم و مشتهای پولادین کند؛ از سوی ملت مقتدر ایران، از سوی نیروهای مسلح؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی، و پشت سر همه، ملت بزرگ ایران. و بدانند؛ هم آمریکا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستی در این منطقه بداند؛ پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضی، هرگونه تجاوزی، بلکه هر گونه تهدیدی، پاسخی خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد.

در ماه حرام، مشرکین مکه هم جنگ را قطع میکردند. از مشرکین آن روز مکه بدتر، امروز کسانی هستند که در ماه حرام خانواده های یمنی را به عزا مینشانند .
ملت یمن و بحرین و فلسطین مظلومند. ما از مظلوم در برابر ظالم حمایت میکنیم، هر مقدار که بتوانیم.
ما هر چقدر که بتوانیم از ملتهای مظلوم حمایت میکنیم ؛ این دستور اسلام است .



آمریکا و سگان منطقه ای او بشنوند و ببینند و بخوانند . . .

ملت عاشق مبارزه با صهیونیست هاست . . .

ما در برابر تهدید سکوت نخواهیم کرد . . .



اللهم عجل لولیک الفرج


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۸
علیرضا سوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی