پلاک ۲۲ نشانی ایمان و اتحاد

دل نوشته . خبری .فرهنگی . سیاسی. هنری
مشخصات بلاگ
پلاک ۲۲ نشانی ایمان و اتحاد
شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ

118دریافت یا انصراف از یارانه ، مساله اینه برادر !





واقعا نمی تونم علت بعضی رفتارهای رفقا در این قضیه انصراف از یارانه ها رو درک کنم . به نظرم خیلی زشت و بچه گانه باشه که ما از روی لج و لج بازی یا مثلا برای این که دولت بی کفایت روحانی زمین بخوره ، بخوایم یارانه بگیریم و مخالف انصراف مردم از یارانه گرفتن باشیم!

بالاخره منطق و عملکرد یک حزب اللهی باید یه فرقی با اون منطق اون ضدانقلاب و جنبش سبزی که از لج احمدی نژاد میرفت اتوشو ساعت 9 میزد به برق که مثلا مصرف برق ببره بالا و .. داشته باشه یا نه ؟!

من اگر در قضیه یارانه ها انتقادی دارم ، اصل انتقادم به رفتار زشت و زننده و تحقیر آمیز و عاری از صداقت دولت با مردم و راه اندازی یک موج عملیات روانی سیاه برای اجبار مردم به انصراف از یارانه ها است .
اصلا نقل این نیست که برخلاف میل دولت رفتار کنیم و یارانه بگیریم تا حال دولت گرفته بشود و مثلا زمین بخورد !
(که البته این دولت با همین فرمونی که داره می ره دیر یا زود با مخ زمین خواهد خورد ! )

به نظرم اگر واقعا کسی به این یارانه نیاز نداره و هیچ طرح و نقشه خاصی هم براش نداره ، کاملا مخیر ( مخیر و نه مجبور است ) است که از دریافت یارانه اش انصراف دهد .

در همین راستا هم اگر واقعا کسی احساس میکنه که اگر یارانه اش دست این دولت باشه ، این دولت لیاقت ، کفایت و صداقت کافی برای استفاده درست از این پول در مسیری که ادعا میکنه رو داره ، خب بسم الله ! انصراف بده از دریافت یارانه اش، دمشم گرم !

اما حرف اینه که آیا میشه به وعده های دولتی که هنوز هیچی نشده زده زیر وعده های انتخاباتیش و در شرایط تحریم ، سفرهای تفریحی کیش و شمالش ترک نمی شه و میلیاردی برای سونا و جکوزی و قرو فر دفتر دستکش خرج میکنه ، اعتماد کرد و امیدوار بود که یارانه من نوعی را در راه مورد ادعاش خرج کنه یا نه ؟!

یا مثلا چه تضمینی وجود داره که دولتی که خیلی لارج از خزانه بیت المال میلیونی پیامک تبلیغاتی ارسال میکنه ، همین پول یارانه منو 2 سال دیگه برای تبلیغات انتخابات مجلس و در حمایت از دارودسته ی حاج آقا اینا خرج نکنه ؟!
مساله اینه برادر !







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۳
علیرضا سوار

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی