پلاک ۲۲ نشانی ایمان و اتحاد

دل نوشته . خبری .فرهنگی . سیاسی. هنری
مشخصات بلاگ
پلاک ۲۲ نشانی ایمان و اتحاد
شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

213سیدحسن نصرالله نوه امام است !




استاد یامین پور در صفحه اینستاگرامشان دررابطه با مطلب توهین آمیز جناب حسن خمینی در صفحه اینستاگرامشان نوشتند :
جناب سید حسن وصیت پدرت را بیاد داشته باش
سیدحسن که مع الاسف نام خمینی کبیر را با خود دارد روز گذشته در سخنانش در حرم امام کنایه ای به رهبر معظم انقلاب داشتند که ما نشنیده گرفتیم و به حساب لکنت و تازه کاری او در سخنرانی گذاشتیم

اما متاسفانه امشب دیدم که همان جمله گزینش شده و در صفحه شان در اینستاگرام زیر همین عکس منتشر شده و ذیل این مطلب نیز چندین کامنت توهین آمیز نسبت به رهبری درج شده. آن جمله این است: "روزی اگر تقدیر قرار گیرد و رهبر معظم انقلاب تصمیم بگیرند، اختلافات را در همه سطوح در کشور کنار خواهیم گذاشت" !!!
انتخاب و انتشار این جمله نشان می دهد گویا این فرد در بکار بردن این کنایه ی سخیف عمد داشته و در راستای حامیان فتنه تصمیمات رهبری را به عنوان مانعی برای وحدت معرفی می کنند. امیدوارم او هرچه زودتر از این اقدام موهن عذرخواهی کند و یا در مورد مقصودش توضیح دهد. بهتر است سرنوشت سران فتنه را متذکر شود و بداند ارادتمندان به امام خمینی بی شک رسم خمینی را بیش از اسم خمینی پاس خواهند داشت.
برای یادآوری به این فرد که گویا فتنه گران در او طمع زیادی دارند جملات و وصایای پدر بزرگوارش مرحوم حاج احمد آقا را درج می کنم:
سید احمد خمینی: 
ما که فرقی بین رهبری امروز و رهبری زمان امام نمی گذاریم اینها ولایت دارند هر کس بگوید اطاعت از امام غیر از اطاعت از خامنه ای است، در خط آمریکاست.

بخشی از 
وصیتنامه سید احمد خمینی 
به فرزندش سید حسن: ... اطاعت از خامنه‌ای، اطاعت از امام است 
هر کس منکر این معنا شود، مطمئن باشید در خط امام نیست هرگز گرفتار تحلیل‌های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۶
علیرضا سوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی