پلاک ۲۲ نشانی ایمان و اتحاد

دل نوشته . خبری .فرهنگی . سیاسی. هنری
مشخصات بلاگ
پلاک ۲۲ نشانی ایمان و اتحاد
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ق.ظ

147درود بر مرجعیت ــ درود بر روحانیت




    را زیر پا میگذاریم
 
سیدعمار حکیم درحال تیراندازی و آموزش نظامی

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با حضور در یکی از مراکز آموزش نظامی تحت نظارت نیروهای ارتش عراق آموزش تیراندازی و مقابله با تروریست‌های تکفیری را فراگرفت.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق به تبعیت از فتوی آیت الله العظمی سیستانی برای دفاع از عراق و مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش لباس رزم به تن کرد و در یکی از مراکز ثبت نام داوطلبان پیوستن به ارتش عراق حضور یافت.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با حضور در یکی از مراکز آموزش نظامی تحت نظارت نیروهای ارتش عراق آموزش تیراندازی و مقابله با تروریست‌های تکفیری را فراگرفت.

همچنین خبرهایی از تشکیل گردان نظامی مجلس اعلای اسلامی عراق منتشر شده و تصاویری از یونیفرم نظامی این گروه در رسانه های عراق منتشر شده است.

سید عمار حکیم در بیانیه‌ای از مردم خواست با درک خطراتی که عراق را تهدید می‌کند، به دعوت مرجعیت دینی در این کشور پاسخ مثبت بدهند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به حوادث اخیر عراق اظهار کرد: عراق تبدیل به گورستان گروه تروریستی داعش و حامیان آن خواهد شد.

شیخ عبدالمهدی کربلائی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در خطبه‌های نماز جمعه در حرم مطهر امام حسین(ع) در شهر کربلای معلی گفت هر کسی که می‌تواند سلاح به دست گیرد و توان مقابله با ترویست‌ها را دارد، برای مقابله با تروریست ها داوطلب شود، زیرا دفاع از عراق وظیفه ملی است.

وی با اشاره به اینکه، مرجعیت شیعه از تلاش‌های نیروهای مسلح عراق در مقابله با گروه های تروریستی حمایت می کند، افزود: ایشان این گروه‌ها را به شجاعت و صبر و پایداری دعوت می‌کند زیرا دفاع از عراق، وظیفه ملی است و همه باید برای دفاع از عراق وارد عمل شوند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
علیرضا سوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی