پلاک ۲۲ نشانی ایمان و اتحاد

دل نوشته . خبری .فرهنگی . سیاسی. هنری
مشخصات بلاگ
پلاک ۲۲ نشانی ایمان و اتحاد

                       آقا بهترین الگو برای مسئولان و متولیان فرهنگی/ نشر ارزش ها را باید از خودمان شروع کنیم

حضرت آقا با وجود مشغله های زیادی که دارند همه ی کتاب را با دقت هرچه تمام تر، نقطه به نقطه خوانده بودند و چون مطالعه ی کامل و جامع و حافظه قوی داشتند، نظرات کامل و جامعی نیز ارائه کردند. اگر مسئولان عرصه فرهنگی نیز همچون حضرت آقا دقت و همت به خرج می دادند اکنون ما هیچ مشکلی در زمینه فرهنگی نداشتیم. هیچ کس همچون حضرت آقا در این زمینه وقت نمی گذارد و زمان صرف نمی کند و این نشان دهنده این است که ایشان به اهمیت قضیه کاملا واقف هستند که با وجود مشغله های زیاد کشورداری این چنین به موضوع می پردازند. جالبتر این که حضرت آقا که همواره به اهمیت رمان نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلم سازی در این وادی اشاره می کنند این بار به طور جزئی تر به کتاب اشاره کرده و فرمودند که تبدیل به فیلم شود.

حضرت آقا همواره به موضوع دفاع مقدس عنایت ویژه داشته و دارند. جریاناتی در میان همه رزمندگان اتفاق افتاده است و بین همه مشترک است اما من خوشحال شدم که خاطرات بچه ها، رزمندگان و شهدای لشکر 31 عاشورا با لشکر خوبان دوباره زنده شد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۷
علیرضا سوار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی